Skip to content

netwerkers

Jouw stad of regio bereiken met Gods liefde

Jezus bekend maken in jouw omgeving

God is een God van liefde. Wij zijn ervan overtuigd dat ook vandaag Zijn alles-veranderende liefde mensen kan vrijmaken. En ja, ook in jouw omgeving! Eén van de dingen die daarvoor nodig is, is dat mensen het evangelie horen. Want “als zij nooit van Hem gehoord hebben, hoe kunnen zij dan in Hem geloven?” (Rom. 10:14). Wij helpen de Kerk Jezus bekend te maken in de eigen omgeving.

Campagne

Met onze campagnes streven we ernaar om 10% van de stad of regio te bereiken. Om zoveel mensen in een regio te kunnen bereiken, zullen de kerken en christenen in die regio de handen ineen moeten slaan. Al sinds 2009 zien we op verschillende plekken in Nederland en Europa waar dat toe kan leiden: nieuwe christenen, groei in geloof, getrainde mensen en eenheid tussen kerken en christenen.
Hoe bijzonder zou het zijn als dit ook in jouw omgeving plaats kan gaan vinden? Met The God Story hebben we veel ervaring in het organiseren van zulke campagnes. Samen met zoveel mogelijk plaatselijke kerken en christenen werken we aan het bereiken – en vervolgens discipelen – van vele lokale niet-christenen. Dit doen we in vier fasen:

  1. het bouwen van een breed plaatselijk netwerk
  2. het trainen van christenen
  3. organiseren van grootschalige en laagdrempelige evenementen in de stijl van de ‘Passion’ met medewerking van bekende artiesten
  4. het opzetten van discipelschapstrajecten

We hebben een heldere video gemaakt over wat een campagne inhoudt. Deze, en meer informatie, kan je vinden op deze webpagina.

De ervaringen van mensen

"Ik ben erg enthousiast over het evenement van The God Story. Het evangelie werd goed uitgelegd en de reacties van jongeren waren prachtig. Dit moet vaker en meer gebeuren".
Albert
Medewerker discipelschapsteam
"Ik ben enorm geraakt door het evenement. Op de één of andere manier kon ik niet stoppen met huilen. Ik wil graag meer weten over deze God."
Lotte
Niet christelijk meisje, meegenomen door een vriendin
"Ik heb de training 'het evangelie in 4 woorden' als zeer goed ervaren. Tijdens inspirerende en gevarieerde cursusmomenten kregen cursisten allerlei handreikingen. Zeker een aanbeveling voor jouw kerk."
Bert
Voorganger kerk

Kickstart

Onze ervaring is dat de start van een campagne vaak mogelijk wordt gemaakt door één of twee mensen met invloed, een breed plaatselijk netwerk en een hart voor het evangelie. Deze mensen openen de deur voor ons richting kerken, christenen en anderen christelijke netwerken. Zij helpen als het ware de campagne een kickstart te geven door ons te introduceren. Door hun netwerk aan te spreken en kerken/personen bij elkaar te roepen voor een informatieavond, kunnen we de plannen delen en aan draagvlak bouwen.

Hoe kan dit in mijn omgeving plaatsvinden?

We zijn op zoek naar jou: iemand met invloed, een breed plaatselijk netwerk en een hart voor het evangelie. We willen je vragen te overwegen om voor ons een kickstart te geven in jouw stad of regio. Graag komen we een keer langs om in gesprek te gaan over bovenstaande.

Kom met ons in contact of stuur ons een berichtje voor meer informatie.

× Doorpraten?